Blog ဆက္ေရးေနပါဦးမည္

တျခားလူမ်ား Blog ေရးၾကသည္မွာ မည္သည္ အခက္အခဲမ်ား ႀကံဳေတြ႕ၾကသည္ကိုေတာ့မသိ။ ကၽြန္ေတာ္ တြင္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခက္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိ၏။ ထိုသူငယ္ခ်င္းမွာ အလြန္ေတာ္ေသာ သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ထက္ အသက္အတန္ ငယ္ေသာ္လည္း သူ၏ အတတ္ပညာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေလးေလးစားစားပင္ ဆက္ဆံပါ၏။ Blog ေရးခါစ ကၽြန္ေတာ္သည္ သူႏွင့္ ပါတ္သက္သည့္ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကို Blog ေပၚတြင္ ေရးသားလိုက္မိပါသည္။

ထိုေနာက္ ကၽြန္ေတာ္၏ Blog သို႕လာၾကည့္ၾကရန္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို Email ပို႕လိုက္ပါသည္။ ေနာက္တစ္ေန႕တြင္ပင္ သူႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ တျခားကိစၥတစ္ခုႏွင့္ ပါတ္သက္၍ စကားမ်ားကာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္း(မိတ္ေဆြ) အျဖစ္မွ ျပတ္စဲသြားေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္၏ အက်င့္တစ္ခုက ေတာ္ေသာသူ၊ Logic ေကာင္းေသာသူဆိုလွ်င္ ေတာ္ေတာ္ခင္တြယ္ တတ္သည္။ အဆက္အသြယ္လည္း မျပတ္လိုပါ။ အလြန္တရာ သေဘာက်တတ္၏။ ထိုသို႕ ခင္မင္သည္ႏွင့္ အမွ် ကၽြန္ေတာ္ နက္နက္ ႐ႈိင္းရႈိင္း ခံစားရသည္။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲတြင္ ေတာ္ေတာ္ေလး အဆင္မေျပ ျဖစ္သြား၏။ ကိုယ္ ေရးထားေသာ အေၾကာင္းအရာကို လူအမ်ားေရွ႕ ခ်ျပရာတြင္ ေတာ္ေတာ္ ေၾကာက္ဖို႕ေကာင္းပါလား ဆိုေသာ အသိတရား ရလိုက္သည္။

ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္ ေရးခ်င္သလို၊ စိတ္ကူးရွိသလို ေရးလိုက္မိေသာေၾကာင့္ အဆင္မေျပမႈကို ခံစားရသည္ ဟု ေကာက္ခ်က္ ခ်မိသည္။ ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္ေရးလိုေသာ အေၾကာင္းအရာကို ကၽြန္ေတာ္ေရးခ်င္သလို မွ ေရးခြင့္ မရပါလွ်င္ မည္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ Blog ရမည္နည္း ဟု စဥ္းစားမိလာသည္။ သို႕ႏွင့္ ပင္ ကၽြန္ေတာ္ Blog ႏွင့္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို အဆက္ျပတ္သြားသည္။

ေနာက္ေနာင္ေတာ့ သတိထားရေပေတာ့မည္။ စကားမကၽြံေအာင္၊ ႏႈတ္မလြန္ေအာင္ ခါးသီးေသာအေတြ႕အႀကံဳ သင္ခန္းစာကို သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ရင္းႏွီးၿပီးမွ ရေသာ အေတြ႕အႀကံဳမွာ အေတာ္တန္ဖိုးရွိေပသည္။ ထိုအေတြးႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း ရရွိလိုက္ေသာ ခံယူခ်က္မွာ Blog ေရးသူသည္ စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္ ႐ံုမွ်မက သတၱိလည္း ရွိဖို႕လိုသည္ဆိုေသာ ကိစၥျဖစ္ေပသည္။ မိမိေျပာလို ေသာ အေၾကာင္းအရာႏွင့္ ေစတနာ မွန္လွ်င္မူ ဆံုး႐ံႈးမႈမ်ားကို ခံႏိုင္ရည္ရွိရေပလိမ့္မည္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ ကၽြန္ေတာ္ Blog ဆက္ေရးေနပါဦးမည္။ မည္သူမွ် မဖတ္လွ်င္လည္း ဆက္ေရးေနပါဦးမည္။ ျပႆနာမ်ား တက္လွ်င္လည္း ဆက္ေရးေနပါဦးမည္။ ဆံုး႐ႈံးမႈမ်ားရွိလွ်င္လည္း ဆက္ေရးေနပါဦးမည္။ တစ္ေယာက္မွ် မႀကိဳက္ၾကလွ်င္လည္း ဆက္ေရးေနပါဦးမည္။


ဟုတ္ကဲ့ပါ..... Blog ဆက္ေရးေနပါဦးမည္။

Posted in အေတြ႕အၾကံဳမ်ား |

0 comments:

ကၽြန္ေတာ့္ Blog ကိုလာေရာက္ၾကသူမ်ား...အားလံုးကို ေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါသည္။
ဒါနဲ႕ ဒီ Blog ရဲ႕ မူရင္း ဒီဇိုင္နာ ကေတာ့ Steven Wittens and Stefan Nagtegaal. တို႕ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ လိပ္စာကေတာ့ http://acko.net/ ပဲျဖစ္ပါတယ္။